Hjulinställning

Tekniska frågor och svar om Corvetter 1997-2004
PG
Nykomling
Nykomling

Hjulinställning

Inlägg av PG »

Hej,
Letar efter någon seriös firma som gör 4 hjulinställning på Corvetten och undrar om det är någon som kan rekomendera något företag i södra Sverige. Helst i Malmö-Lund området, men hellre någon timmes körning och en mekaniker som vet vad han gör än ett halvtaskigt jobb från närmsta däckfirma.

Per
C5 flames
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av C5 flames »

Hejsan Vianor i kristianstad har fina grejer att göra hjulinställnig på bilen där gjorde jag det på min förra våren men de kanske är lite förlångt att köra!
Mvh: johan
https://www.facebook.com/CorvetteAmazing?ref=hl

Sponsorer

Sonax
BRL
Ferrita
Däckonline
Bilsport
Celebrity Kustoms
BSG Racing
TTS
OZ.racing
Bilstein
vette.se
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Inlägg av vette.se »

C5 flames skrev:Hejsan Vianor i kristianstad har fina grejer att göra hjulinställnig på bilen där gjorde jag det på min förra våren men de kanske är lite förlångt att köra!
Mvh: johan
Försökte med Vianor i södra stockholm men de nobbade när de fick se bilen, den var för låg i fronten för att de skulle kunna mäta den. Kommentaren jag fick var att jag kunde väl skruva av spoilern fram så kunde de mäta .... :roll:
RaceLab.se /Sveriges bästa sportbilsverkstad Custombyggen, Motorarbeten, Effektmätning/mappning i Dyno, Hjulinställning, Reservdelar, Tillbehör, Racingutrustning mm
R-Tune RaceLab AB, +46 8 59111820, Fax +46 8 59111821 email info@racelab.se
Skriv svar