Hej,
Letar efter någon seriös firma som gör 4 hjulinställning på Corvetten och undrar om det är någon som kan rekomendera något företag i södra Sverige. Helst i Malmö-Lund området, men hellre någon timmes körning och en mekaniker som vet vad han gör än ett halvtaskigt jobb från närmsta däckfirma.
Per
Hjulinställning
Hejsan Vianor i kristianstad har fina grejer att göra hjulinställnig på bilen där gjorde jag det på min förra våren men de kanske är lite förlångt att köra!
Mvh: johan
https://www.facebook.com/CorvetteAmazing?ref=hl
Sponsorer
Sonax
BRL
Ferrita
Däckonline
Bilsport
Celebrity Kustoms
BSG Racing
TTS
OZ.racing
Bilstein
Sponsorer
Sonax
BRL
Ferrita
Däckonline
Bilsport
Celebrity Kustoms
BSG Racing
TTS
OZ.racing
Bilstein
Försökte med Vianor i södra stockholm men de nobbade när de fick se bilen, den var för låg i fronten för att de skulle kunna mäta den. Kommentaren jag fick var att jag kunde väl skruva av spoilern fram så kunde de mäta ....C5 flames skrev:Hejsan Vianor i kristianstad har fina grejer att göra hjulinställnig på bilen där gjorde jag det på min förra våren men de kanske är lite förlångt att köra!

RaceLab.se /Sveriges bästa sportbilsverkstad Custombyggen, Motorarbeten, Effektmätning/mappning i Dyno, Hjulinställning, Reservdelar, Tillbehör, Racingutrustning mm
R-Tune RaceLab AB, +46 8 59111820, Fax +46 8 59111821 email info@racelab.se
R-Tune RaceLab AB, +46 8 59111820, Fax +46 8 59111821 email info@racelab.se