Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Nu e oljetrycksmätarn inkopplad och läckan åtgärdad från lådan.
Nu e det bara hastighetsmätarn kvar... vajjjen verkar vara hel, kan den ha hoppat ur mätarn? E den svår att komma åt?
Muhahahaha i morgon åker jag och hämtar mina american racing torq thrust II,kan nog inte bli så mycket fetare (sorry frisk) hoppas kunna provrulla snarast
Stingray skrev:Jag måste byta mina fälgar... nu har ju ALLA TT II
Ja, det är nog mer orginellt att köra orginal nuförtiden...
Putsar jag upp orginalen jag har, så är dom fan så mycket fetare än TT2 eller Centerline... men det är bara vad jag tycker...
På power meet gick jag runt och kollade på alla trevliga bilar (corvetter så klart det andra skrotet vet jag ej vad det var för något) och då såg jag ingen bil med TT II så då vart jag sugen och köpte dom av en kille på power meet så nu är bilen trevligare att titta på original fälgarna ska in på blästring och pulver lack snarast började se lite ledsna ut
mvh t
lol jo men nu sitter centerlinefälgarna på igen
Det ska ju race:as imon
om nu vädret kan va uppehållande.
Foto ska ordnas. Själv var jag osäker när jag fick dom om dom skulle passa på vetten men JAG tycker dom blev riktigt stygga.