Hej!
Någon som har lite tips om man skulle gå ifrån orginal 17/18" till något större däck och fälg. tänkte ha samma bredd ungefär men gå upp till 19 eller 20 tum? Hur blir det på en vette med större fälgar? Ska naturltigtvis sänkas om det blir större fälgar
Jag har 19" fram o 20" bak.. 255-35-19 fram och 285-30-20 bak och är sänkt rätt mycket.. Blir helrätt stuk på den då..
Vet dock inte vilken bredd jag har på fälgarna, de satt på när ja köpte den..
Wow Helrätt stuk du har på bilen typ något liknande jag önskar. Har du sänkt den själv/ hur gör man läst att det var bara att ändra lite på bultar.?? Förresten kommer du över vägbulor?
Faan skitsnygg bil du har... very nice..
Tackar så mycket!
Den är sänkt så mycket som går med originalbultarna som jag fattat de hela rätt.. den var sänkt när jag köpte den..
En del vägbulor går.. om man sneddar över..
Jo det finns ju helt klart mer att göra, finns hur mycket som helst.. men är rätt nöjd som den är idag, mer mos i motorn funderar jag på.. men får se hur det blir med de...
Hej o grattis till min gamla bil,stoppade på rätt mycket godis på den medans jag ägde den,fälgarna är 9,5 fram o 10 tum bak sen är den maxsänkt plus att gummibussningarna är nersågade,
fan nu blev man sugen när man såg den igen..
sålde bilen tillen kille i stockholm i maj i år vars rullar den nu
mvh
Jaha.. man tackar!
Jag är väldigt nöjd med bilen, går klockrent o så är de ju en del lull lull me Jag har haft bilen i en dryg månad och bor strax utanför Örebro.
Ja de är rätt lågt.. men de blir ju bra stuk på den då.. har lite funderingar på mer effekt, men får se hur jag gör med den saken..