Trimplaner
Trimplaner
Hej.Jag har trimplaner på gång har en c6 cab z51 man.-05.Tog hem bilen från Tyskland i våras den har gått kanon.Nu sitter det LG headers wararam insug och ett Borla touring system på bilen har även haft ett Magnaflow monterat vilket troligen åker på igen för det är mer resonansproblem med Borla.Nu vill jag ha lite feedback från er c6 ägare som har gått vidare med toppar och cam det är mina planer till våren. Man blir aldrig nöjd jagar alltid mer effekt Enligt Anders Rosvall på Vette.se så har dom monterat detta på några c6 jag skulle järna vilja veta hur blev resultatet vad kör ni med för cam? själv tänkte jag välja LG motorsports G5Xe executive cam en ganska snäll cam och AFR 205 toppar.Hör av er alla inlägg är välkomna MVH. Anders Lund...
Re: Trimplaner
Ett litet insider tips, det sitter G5X1-E kam i de bilarnalundc6 skrev:Hej.Jag har trimplaner på gång har en c6 cab z51 man.-05.Tog hem bilen från Tyskland i våras den har gått kanon.Nu sitter det LG headers wararam insug och ett Borla touring system på bilen har även haft ett Magnaflow monterat vilket troligen åker på igen för det är mer resonansproblem med Borla.Nu vill jag ha lite feedback från er c6 ägare som har gått vidare med toppar och cam det är mina planer till våren. Man blir aldrig nöjd jagar alltid mer effekt Enligt Anders Rosvall på Vette.se så har dom monterat detta på några c6 jag skulle järna vilja veta hur blev resultatet vad kör ni med för cam? själv tänkte jag välja LG motorsports G5Xe executive cam en ganska snäll cam och AFR 205 toppar.Hör av er alla inlägg är välkomna MVH. Anders Lund...

RaceLab.se /Sveriges bästa sportbilsverkstad Custombyggen, Motorarbeten, Effektmätning/mappning i Dyno, Hjulinställning, Reservdelar, Tillbehör, Racingutrustning mm
R-Tune RaceLab AB, +46 8 59111820, Fax +46 8 59111821 email info@racelab.se
R-Tune RaceLab AB, +46 8 59111820, Fax +46 8 59111821 email info@racelab.se