Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Är ny medlem här från Trelleborg. Hämtade hem min gula C5 från Jönköping tidigare idag. Roligare 30 mil har jag aldrig haft Helt underbar bil och nu har jag för all framtid ändrat min inställning till amerikanska sportbilar. Nej för tusan, aldrig mer europeiskt.
Är ny medlem här från Trelleborg. Hämtade hem min gula C5 från Jönköping tidigare idag. Roligare 30 mil har jag aldrig haft Helt underbar bil och nu har jag för all framtid ändrat min inställning till amerikanska sportbilar. Nej för tusan, aldrig mer europeiskt.
På återseende!
Henrik
Hej känner igen mig där hade en liknande upplevelse början på aug kan säga att man blir forfarande glad varje gång man sätter sig vrider om nyckeln (jag låter kanske som ett barn nu hehe)fantastiska bilar är det iaf.. upp med bilder när du har möjlighet!
Livsnjutare,En dag i taget =),svag för corvette c5 z06
Im back!
Corvette c5 targa-97 såld
Corvette c5 targa -99 såld
Corvette c6 han -05 såld
Corvette c6 competion -08 såld
Mikael Jarl Laholm
henrikmmx skrev:tack den trevligaste flickvännen jag haft på länge, hon klagar aldrig på något! enda negativa nu är väl att önskelistan till jul börjar bli något lång
frisk: fixar en bild på högra hörnet till dig inom kort
hehe nja förhoppningsvis ser det likadant ut som det vänstra!
henrikmmx skrev:så då var hon nytvättad och fotad kanske kass bild men men...
eventuella kommentarer om det högra hörnet undanbedes...hade ingen koll på kameran
fin som snus Henrik..den är ju i klass med min
Livsnjutare,En dag i taget =),svag för corvette c5 z06
Im back!
Corvette c5 targa-97 såld
Corvette c5 targa -99 såld
Corvette c6 han -05 såld
Corvette c6 competion -08 såld
Mikael Jarl Laholm
[quote="frisk"]Snyggt! Gult e snabbast säger dom som har gula vettar.... men dom gör inte ifrån mig hahaha.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jodå det gör vi visst Frisken, för var gång du trycker på "knappen" så blåser du ju lådan eller något annat.
/Lars/ (en som tröttnat på att skruva)
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
frisk skrev:Snyggt! Gult e snabbast säger dom som har gula vettar.... men dom gör inte ifrån mig hahaha.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jodå det gör vi visst Frisken, för var gång du trycker på "knappen" så blåser du ju lådan eller något annat.