Måndag Lunch = Vette Lunch / Körde en skön tur idag

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Joakim
Corvettefantast
Corvettefantast

Måndag Lunch = Vette Lunch / Körde en skön tur idag

Inlägg av Joakim »

Hej!!

Vet inte vad ni gjorde på lunchen idag, men jag drog i väg från jobbet och hämtade Vetten som fick ta mig på en liten skön utflyckt.. :lol:
Klart upplyftenade och klart roligare än att sitta på jobbet… :lol: Nu är jag dock tillbaka på jobbet…
Tog två bilder med mobilen, tyvärr inte bästa bilderna då de är mms:ade i litet format till min email. Men det är ju ändå något att titta på…
Känns som om det gäller att passa på och utnyttja bilen lite till så att man har lite ljusglimtar att se tillbaka på innan de börjar vräka ut salt på vägarna, då vill i alla fall inte jag ta ut min.
Har tyvärr kört väldigt lite i år pga avsaknad av sol och värme (i sverige), husmålande under de bra dagarna och semestern allt för långt från bilen..

Ha det bra i det kommande höstmörkret…!!

Mvh Jocke

Bild

Bild
Corvette SB Convertible -72
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Inlägg av frisk »

Läckert! 8)

Kan dock inte lista ut var du befinner dig med bilen där hehe E det möjligtvis på en av våra största öar?? :roll:
ornet
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av ornet »

Härligt!
Gav ett visst sug, nästan glömt bort känslan nu i höstregnmörkret
548/Ornet
CCSR styrelse
Corvette-75 Cupé
0571-30518
Joakim
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av Joakim »

frisk skrev:Läckert! 8)

Kan dock inte lista ut var du befinner dig med bilen där hehe E det möjligtvis på en av våra största öar?? :roll:
Hej frisk!!
Ja det stämmer ganska bra körde runt på Hising island... :D i bakgrunden precis nedanför berget går Björlandavägen... körde den lilla innervägen som går paralellt med den från "längst ut mot där man svänger av till Björlanda kile småbåtshamnen" (kan heta Alleby eller nått) kan tyvärr inte förklara bättre..

Det ska ju enligt SMHI vara lite sol under veckan så det får nog bli någon mer åktur, gäller ju som sagt att passa på...

Mvh Jocke
Corvette SB Convertible -72
Skriv svar