Fanatiker !

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Tegman
Corvettefantast
Corvettefantast

Fanatiker !

Inlägg av Tegman »

Fick mä å tänka på hur kul skulle det inte vara om man va massa "vette" fanatiker/dårar...som bodde på samma kvarter/område spärra av gatan och köra rundbane tävlingar hehe.....va lätt och kul vi alla skulle ha tillsammans...och förståelse om man kände för att typ burna kl 3 på morgonen eller bara gasa lite :twisted: , kunna relatera till varandra .BBQ lite å bjuda hela vette klubben på fest..hehe :twisted: Om du känner dig träffad så finns det ett grannhus där jag bor till salu 1 1/2 plans villa med garage..för 1.5 mille :) ..du skulle säkert bli ogillad/hatad av grannarna ( om du skulle ha en äldre rykande , brummande vette)..men av mig omtyckt. Säg åt kärringen att nu drar vi tä Ume med ungarna å köper den där kåken. Tror säkert frugan/barnen/flickvännen skulle förstå det eller ? :)....Tjaaa..det va ju bara ett önsketänkande men det e ju kul att fantisera ibland mä ! 8) Peace with ye !!
*****1970 CORVETTE STINGRAY 454*****
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Inlägg av frisk »

hehe jo jag skrev samma sag för nåra årsedan hehe... Men man kan nog få för mycke av det goda med kanske hehe
Mange_C5
Corvetteexpert
Corvetteexpert

Inlägg av Mange_C5 »

frisk skrev:hehe jo jag skrev samma sag för nåra årsedan hehe... Men man kan nog få för mycke av det goda med kanske hehe
Men Frisk, du har ju fått åtminstone en i närområdet (+ det mossgröna vraket i grann trädgården), har svårt att tro att det blev för mycket!? :shock:
Möe buller= lägre villapriser= pengar över för mod.=MER Likasinnade! :lol: :wink:
Magnus, C5 Z06 Roadsport/405hk med väghållning och aero

Roadsport, nytt reglemente och nya möjligheter!
http://www.spvm.se/
Aktuellt: Fixar o trixar inför 2017 säsong
forsberg
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Kontakt:

Inlägg av forsberg »

när man läser detta så framstår ju mina grannar som väldigt tråkiga :shock: :roll:
C5:a, 01:a, 6 vxl tripple black = såld
Kolla på Bettan här!
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Inlägg av frisk »

jo hehe mina grannar har ju fattat galopen hehe Båth har ju en c6z06:a nu :D Och Johan har ju fått ordning på sin c5:a nu :)
Beträffande den övervuxna c3:an så har han tvättat den haha så nu va den vit igen sist jag såg den :lol: Men det kunde ju bli fler! finns ju 25 hus här i närområdet ju hehe
Skriv svar