extra bromsljus
extra bromsljus
Hej.jag har tänkt montera ett extra bromsljus av diodtyp.Frågan lyder. Är det bara att koppla kablarna på bilens ena bromsljus för att få det till att funka 

Re: extra bromsljus
tar du ström från någon av sidorna får du även med blinkersen. ta istället från bromslyset i mitten. (USA modell)
Corvette C4 -94 6vxl
Http://www.corvetteGTA.tk
Http://www.corvetteGTA.tk
jag har inget bromsljus i mitten! men jag vill ha ett placerad högt i bakrutan.Bilen är försvenskad sedan 1988,kan jag ta ström från ena bromsljuset till det nyaGTA skrev:tar du ström från någon av sidorna får du även med blinkersen. ta istället från bromslyset i mitten. (USA modell)

Det är ju synd att förfula en Corvette med sånt .............
det finns många Corvettar med högt placerade bromsljus! tycker du att alla dessa är fulaTorsten skrev:Det är ju synd att förfula en Corvette med sånt .............

Har du helröda baklysen kan du inte ta från ett av bromsljusen bak,utan måste ta ström före rattstången.
Har du gul blinkers så borde det gå att ta från ett bromsljus,men det är bara att räkna,mot hur stor säkringen är..
Har du gul blinkers så borde det gå att ta från ett bromsljus,men det är bara att räkna,mot hur stor säkringen är..
jag har gula blinkers,testar att ta ström från ett bromsljus tackar för svaretIngo skrev:Har du helröda baklysen kan du inte ta från ett av bromsljusen bak,utan måste ta ström före rattstången.