Det där e fartregleringen till fläkten. Denna måste sitta i fläktkanalen för att få kylning annars kommer den att brinna upp. Du borde även ha ett relä sittandes där någonstans för att få full fart på fläkten.
Tack för förklaringen förresten!Peter skrev:
Det där e fartregleringen till fläkten. Denna måste sitta i fläktkanalen för att få kylning annars kommer den att brinna upp. Du borde även ha ett relä sittandes där någonstans för att få full fart på fläkten.
Jag ville ha ett som skulle rymmas med befintlig servostyrning och rymde lite mer olja än orginal samt inte var så dyrt, och då vart det ett Claimer 6qt Circle-track tråg från Ebaymotors (Rood Motor Sports)ornet skrev:Bra jobbat![]()
Vad har du för oljetråg?
...jodå, den verkar inte vara så omfattande, vad jag har kunnat se hittills, så jag har valt att blunda för det tills reg-besiktningen är avklarad.BennyLarsson skrev: Hur gick det med rosten på A-stolpen?
Blev bara väldigt nyfiken på hur det gick att lasta på bilen. Såg aningen brant ut när man såg på rampernajanbanan24 skrev: Det vart en liten film innan jag körde upp på biltrailern också:
http://www.youtube.com/watch?v=V9T4TEVZ ... re=channel