Nu när jag hittat läckan på min TH350 vilket visade sig vara o-ringen till 1-2:ans ackumulator tank så har jag nu tagit av locket och fjädern...

Eftersom den växlade med fördröjning mellan 1:an och 2:an vid fullgas och manuell växling, så kollade jag lite på nätet. Såg att om att inte sätta dit fjädern igen då det ska snabba upp växlingen (fjädern ska mjuka upp växlingen).
Men jag ser att det är många som talar både för och emot... Någon som har någon erfarenhet av att ta bort fjädern?
Kan nämna att jag har TranGO 1&2 shift kit i lådan...
För:
http://www.hotrodders.com/forum/leave-1 ... 28503.html
http://www.hotrodders.com/forum/modifyi ... 00738.html
Mot:
http://www.nastyz28.com/forum/showthread.php?t=53671
http://www.hotrodders.com/forum/th350-r ... 45361.html
Mvh/
Deffe Defect