Idag är det plusgrader ute, rullade ut Corvetten för att se om hon ville starta. Nya headers, nya avgasrör, renoverad förgasare. Lite soppa i förgasaren...vrida om nyckeln, en liten eldkvast och hon startar.Lycka efter alla helger i garaget. Snacka om vårkänslor
Vårkänslor / lycka!
Vårkänslor / lycka!
Igår var det filmvisning med Corvette klubben på gärdet. Sommaren 2009.
Idag är det plusgrader ute, rullade ut Corvetten för att se om hon ville starta. Nya headers, nya avgasrör, renoverad förgasare. Lite soppa i förgasaren...vrida om nyckeln, en liten eldkvast och hon startar.Lycka efter alla helger i garaget. Snacka om vårkänslor
imorgon är det mars månad. En vår månad. Jag känner mig så lycklig. Måste bara skriva och berätta det. Har någon mer vårkänslor eller är det dvala som gäller ännu ?
En C3 75:a och en C4 85:a
Re: Vårkänslor / lycka!
Nja det snöade ju typ 2 decimeter här i helgen så våren känns avlägsen.... men det brukar ju gå fort när det väl sätter igång å töa 
Har vräkt ner snö hela jävla dan...
Men så kom posten och mina nya fina Corvette-däck hade kommit. Fram med spaden, leta reda på bruksbilen och skotta fram den, iväg o hämta däcken. Vår-känslor, javisst! 
1971 Coupe, 496, 4-vxl.
1996 Coupe, LT4, 6-vxl, J55-bromsar, 285/35-18 på svarta C5 Z06-fälgar.
Tidigare: 1992 Coupe LT1, aut, FX3-dämpare, J55-bromsar, 275/40-17.
1987 Coupe TPI, 4+3, 275/35-17 och 315/35-17. 1989 Coupe TPI, 6-vxl.
1996 Coupe, LT4, 6-vxl, J55-bromsar, 285/35-18 på svarta C5 Z06-fälgar.
Tidigare: 1992 Coupe LT1, aut, FX3-dämpare, J55-bromsar, 275/40-17.
1987 Coupe TPI, 4+3, 275/35-17 och 315/35-17. 1989 Coupe TPI, 6-vxl.
Jo fy faan ,fastnade utanför garaget när jag kom hem från jobbet,måste skaffa fjärrstyrning till porten,eller kanske höja bilen
har aldrig haft så här mycket snö sedan jag flyttade "hem igen" 91,ska bli intressant att se om alla drivor är borta till midsommar..
Och nu börjar även jag snegla upp på taken lite oroad...
Faktiskt så är det bara i kallutymmet bredvid verkstan som det rasat av något tak,och där står vetten..
har aldrig haft så här mycket snö sedan jag flyttade "hem igen" 91,ska bli intressant att se om alla drivor är borta till midsommar..
Och nu börjar även jag snegla upp på taken lite oroad...
Faktiskt så är det bara i kallutymmet bredvid verkstan som det rasat av något tak,och där står vetten..