Hej allesammans!
Kan ngn svara på när matrikeln för 2010 kommer.
Jag har i vart fall inte fått den men ser fram emot att få den.
Mvh Johan
Matrikel 2010
Matrikel 2010
vette-70 bb 540. Tom.s 12 bolt 1480kit
Re: Matrikel 2010
varierar,ibland har den kommit rätt tidigt i bland nästan fram i sommaren.
man borde ha skrivit upp datumen så man hade ett snitt att gå efter...
man borde ha skrivit upp datumen så man hade ett snitt att gå efter...

Matrikeln plus lite annat smått och gott, bl.a. Sommarmötesinbjudan och CM, ligger i posten så det bör dimpa ned i lådan vilken dag som helst. Förra året distribuerades matrikeln vid ung samma tid. Vi hade en påska i månadsskiftet i år som slöade upp det hela något.
/// Ingvar
/// Ingvar
Idag dök den upp med corvettemagasinet kallelse till sommarmötet,andra arrangemang och en dvd..
Hoppas det inte var något mer för min försändelse var ju lite tuktad i plasten av vårat kära postverk(såg ut som någon öppnat för att kolla vad som låg i)
Hoppas det inte var något mer för min försändelse var ju lite tuktad i plasten av vårat kära postverk(såg ut som någon öppnat för att kolla vad som låg i)
-
- Corvetteälskare
Tror inte det var nåt mer faktiskt. Jag fick matrikel, dvd, inbjudan till vårmönstring, inbjudan till sommarmöte samt ett reklamblad från Svenska Bil.Ingo skrev:Idag dök den upp med corvettemagasinet kallelse till sommarmötet,andra arrangemang och en dvd..
/Benny
Röd Corvette C4 86:a CCS medlem 3091
Intressen förutom Vetten är familjen och hundarna!!
-
- Corvetteexpert
Min såg likadan ut, alldeles knölig och trasig skyddsplast.Ingo skrev:Idag dök den upp med corvettemagasinet kallelse till sommarmötet,andra arrangemang och en dvd..

Magnus, C5 Z06 Roadsport/405hk med väghållning och aero
Roadsport, nytt reglemente och nya möjligheter!
http://www.spvm.se/
Aktuellt: Fixar o trixar inför 2017 säsong
Roadsport, nytt reglemente och nya möjligheter!
http://www.spvm.se/
Aktuellt: Fixar o trixar inför 2017 säsong
Öppen i toppen var min också, men det verkar som att posten lyckats behålla allt i påsen. 
Nu ska DVD:n kollas..

-
- Corvetteälskare
Va skönt!!!! En dryg timme med bara Vettar!!!! Underbart!!!!C5LKPG skrev:Öppen i toppen var min också, men det verkar som att posten lyckats behålla allt i påsen.

/Benny
Röd Corvette C4 86:a CCS medlem 3091