Vem har kunskap att ta bort de bakre lamdasonderna och justera mappningen på min C5?
Vette.se har fullt och vi ska ner på Nürburgring den 22 maj....
Mappa en C5:a i Stockholmstrakten
Mappa en C5:a i Stockholmstrakten
1994 Dodge Viper RT/10: 505 Hk/720 Nm
2000 Corvette C5 FCR: 400 Hk/550 Nm
Re: Mappa en C5:a i Stockholmstrakten
jag har ett återbud 21 maj från en som oturligt lyckats krascha sin bil såhär i början av säsongen - kan det fungera för dig ?
Anders
Anders
RaceLab.se /Sveriges bästa sportbilsverkstad Custombyggen, Motorarbeten, Effektmätning/mappning i Dyno, Hjulinställning, Reservdelar, Tillbehör, Racingutrustning mm
R-Tune RaceLab AB, +46 8 59111820, Fax +46 8 59111821 email info@racelab.se
R-Tune RaceLab AB, +46 8 59111820, Fax +46 8 59111821 email info@racelab.se
Hej Anders!
Har redan en tid hos dig den 21 maj men det har visat sig att vi måste lämna Stockholm redan på fredag.
Så tyvärr, jag behöver en tidigare tid.
Tänkte ringa dig i morgon och avbeställa min tid....
Har redan en tid hos dig den 21 maj men det har visat sig att vi måste lämna Stockholm redan på fredag.
Jag har bara en bil från Norge 21 Maj i min kalender ... jag har en Z06a den 19e som ska kolla hjulinställning och en Z06 den 20e - är någon av de bokningarna din bil ?Daviper skrev:Hej Anders!
Vi är tre som mekar nu när Marcus börjat så jag kan kanske klämma in dig i alla fall om det inte är ett långjobb, beror på vad du vill ha gjort ?
Konstigt, vi talades vid i fredags, jag frågade om mina LG-headers och du bokade in min FCR för en quick-tune.
Vad bra att vi kom på denna miss så här veckan innan, så jag inte hade stått där med skägget i brevlådan.
Men då så, då behöver jag inte ens ringa och boka av "min" tid....
Vad bra att vi kom på denna miss så här veckan innan, så jag inte hade stått där med skägget i brevlådan.
Jag har väl missat något i min kalender men som sagt behöver du hjälp innan du åker så kan vi säkerligen klämma in det någonstans.Daviper skrev:Konstigt, vi talades vid i fredags, jag frågade om mina LG-headers och du bokade in min FCR för en quick-tune.
Spännande
- Bilagor
-
- 1.jpg (58.25 KiB) Visad 2906 gånger
Med en schysst C5:a slår du hela trafikpolisen med häpnad
gearbox blogg:
http://www.sporthoj.com/blogg/?gearbox
gearbox blogg:
http://www.sporthoj.com/blogg/?gearbox