Väntan på clubprylar!

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Vettemannen
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Väntan på clubprylar!

Inlägg av Vettemannen »

Hur lång tid brukar det ta innan man får beställda och betalda clubprylar? Någon som har erfarenhet av detta? Jag har inte beställt några komplicerade prylar utan bara 2 kepsar och en nummerskyltshållare. Jag har väntat nästan 2,5 vecka från det att jag förde över pengar till CCS konto.

/Benny
Röd Corvette C4 86:a CCS medlem 3091
Intressen förutom Vetten är familjen och hundarna!!
Leif Eriksson
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Re: Väntan på clubprylar!

Inlägg av Leif Eriksson »

Hej Benny

Jag har skickat efter en del och det har aldrig varit några problem. Jag har hämtat ut och betalt på posten. Har du beställt från prylshoppen här på klubbens förstasida kan du väl ringa till Anders Frosth och fråga.

Leif
-92:a Coupé Automat. Som jag gillar att "dumåka" med om jag inte har nå´t riktigt mål.......
Vettemannen
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av Vettemannen »

Leif Eriksson skrev:Hej Benny

Jag har skickat efter en del och det har aldrig varit några problem. Jag har hämtat ut och betalt på posten. Har du beställt från prylshoppen här på klubbens förstasida kan du väl ringa till Anders Frosth och fråga.

Leif
Jag beställde ifrån klubbens hemsida och betalade i förskott......men det borde inte ta så lång tid. Jag har mailat oxå.
/Benny
Användarens profilbild
427cobra
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av 427cobra »

Krister Hydén i Flen som är kontakperson för region Öst är lokal prylshop representant. Perfekt om du ska prova en jacka eller vill ha grejorna direkt och en bra anledning för att köra några mil :D
There is no substitute for cubic inches...

C7 Stingray Z51 Convertible Aut. 2016
C5 Commemorative Edition Convertible Aut. 2004 - Såld
AC 427 Cobra replika - Såld
Vettemannen
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av Vettemannen »

427cobra skrev:Krister Hydén i Flen som är kontakperson för region Öst är lokal prylshop representant. Perfekt om du ska prova en jacka eller vill ha grejorna direkt och en bra anledning för att köra några mil :D
Ok!! Tack!!

/Benny
Skriv svar