Hejsan !
Finns det någon som har erfarenhet av företaget i rubriken ?!
Svara gärna här eller skicka ett mail: peter.anjou@clubcorvette.se
Hälsningar / Peter A
Norrorts Bil & Van service / Järfälla
-
Peter Anjou
- Corvettefanatiker

Re: Norrorts Bil & Van service / Järfälla
Hej Peter
När jag läste namnet så läste jag Spånga Bil & Van Service som jag lät serva min Astro Van för många år sen. Om det är samma företag det vet jag inte. Men dom hade i alla fall inte jag ngra problem med och tror att dom gjorde det dom skulle?...men hur som så e det så länge sen så personalen e nog utbytt och det kanske inte e samma företag ens
När jag läste namnet så läste jag Spånga Bil & Van Service som jag lät serva min Astro Van för många år sen. Om det är samma företag det vet jag inte. Men dom hade i alla fall inte jag ngra problem med och tror att dom gjorde det dom skulle?...men hur som så e det så länge sen så personalen e nog utbytt och det kanske inte e samma företag ens
Målarn....
Målarbilen
http://s61.photobucket.com/albums/h64/m ... corvetten/
Hej Peter,
Jag känner Norrort grabbarna väl och kan verkligen rekomendera dom. Om du ska renovera din automatlåda så är "Texas" (han kallas så) rätt man.
Övriga reparationer och service så har du Perre som har en väldigt lång erfarenhet av amerikanska bilar och då speciellt GM.
Hälsningar
Christer
Jag känner Norrort grabbarna väl och kan verkligen rekomendera dom. Om du ska renovera din automatlåda så är "Texas" (han kallas så) rätt man.
Övriga reparationer och service så har du Perre som har en väldigt lång erfarenhet av amerikanska bilar och då speciellt GM.
Hälsningar
Christer
C6 Z06 -07 QM550, A/R Headers, Corsa Sport, Callaway Intake, Pfad Coil Overs, Coleman Racing, mm
-
Peter Anjou
- Corvettefanatiker

Hejsan Christer !
Kan du maila mig !
Hälsningar / Peter A
Kan du maila mig !
Hälsningar / Peter A