vart hittar man överfall till drivaxlarna kollade på summit å dem hade bara u-bultar. precis som jag fick av en lokal handare men verkar ju inte vettigt att borra å montera dem? känns ju som att de skulle bli klenare eller vad säger ni??? å andra sidan bad jag om solida ej smörjbara knutar men fick smörjbara
tacksam för synpunkter/ Robert
ja verkar ju finnas överfall eller u-joint cap som de säger overder i usa. men då tar de ju oftast 2-3 veckor. ska ringa runt till lite fler firmor i sverige idag å kolla om någon har de hemma. är ju ett ganska vanligt fenomen detta å inte finns de så många varianter på den heller. Kanske någon corvette vän som har liggandes från trasig drivaxel eller liknande behöver bara 1st att köpa/ev LÅNA. fick iallfall ur de brustna bultarna igår å lappa i hopp batteri lådan.
hej hånta de vore ju kannon om du hade ett överfall jag kan köpa eller låna av dig.
har beställt nya genom vette parts/corvettecentralen men har aldrig handlat genom dem så vet inte hur snabba dem är?
är de HD överfall du har sånt fall? finns tydligen någon tunnplåt variant med.
länk till sånt HD jag har: http://www.parts123.com/parts123/yb.dll ... Z50000050G#
Det är HD överfall jag har.
Men om du har beställt av Corvettecentral så har du dom hemma snabbt.
Skulle tro att du har dom hemma vilken dag som helst,hinner nog komma innan mina skulle kunna vara hos dig.