Ac:n är borttagen, vet inte om det kan ställa till det på något vänster?
Mvh
Mattias, nybliven medlem 3414
Ps, jag har garage i Järfälla, finns det någon corvetteguru i närheten som man kan växla några ord med så vore det trevligt.

Är det den här du menar?Silversurfaren skrev:Hej,
Min 84:a gick också fett på tomgång men blev mycket bättre efter byte av temp sensor.
Mvh
Silversurfaren
Ser ju ut som en lambdasond. Är det möjligen samma sak?Silversurfaren skrev:Hej,
Min 84:a gick också fett på tomgång men blev mycket bättre efter byte av temp sensor.
Mvh
Silversurfaren
Det är inte samma sakBennyLarsson skrev:Ser ju ut som en lambdasond. Är det möjligen samma sak?Silversurfaren skrev:Hej,
Mvh
Silversurfaren
/Benny
Var den sitter ska väl gå att klura ut, jag har ju en Shop Manual till min 86:a. Lambdan sitter ju på avgasröret.bigmoose skrev:Det står så här i handboken dock på Engelska.The engine coolant temperature sensor is located in the front of the intake manifold on all vehicles-you will have to unbolt the air control bracket and move the assembly forward to get at the sensor.
Ja, ursäkta då!!! Har inte haft den så länge och tänkte inte på det när jag skrev inlägget!!!bigmoose skrev:varför frågar du då! när du har en handbok att kolla i.
Sjysst! Jag tänkte inte på att jag skrev så himla klumpigt i dessa två inlägg!bigmoose skrev:ursäkten är accepterad.
Jepp, så ser den ut och sitter på framkant insuget.Latsmurf skrev:Är det den här du menar?Silversurfaren skrev:Hej,
Mvh
Silversurfaren
http://www.parts123.com/parts123/yb.dll ... 50000050F#
Vart sitter den?