Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Frågade den unga tjejen som gjorde besiktningen om hon hinner njuta av de roligare bilarna?
Nja sa hon, tyvärr har vi för liten yta att köra på. Men vi får upp Corvetterna i 80 iaf på vår raka medans Porscharna bara kommer upp i 60..........
Frågade den unga tjejen som gjorde besiktningen om hon hinner njuta av de roligare bilarna?
Nja sa hon, tyvärr har vi för liten yta att köra på. Men vi får upp Corvetterna i 80 iaf på vår raka medans Porscharna bara kommer upp i 60..........
Grattis!!
Men vi får upp Corvetterna i 80 iaf på vår raka medans Porscharna bara kommer upp i 60.......... Kul!!!
/Benny
Röd Corvette C4 86:aCCS medlem 3091 Intressen förutom Vetten är familjen och hundarna!!
Jim Profit skrev:Grattis ! Besiktigade min igår med rena papper, en härlig känsla. Var lite orolig att de skulle klaga på röda baklampor, vita blinkers fram etc.
Grattis! Varför var du orolig?
/Benny
Röd Corvette C4 86:aCCS medlem 3091 Intressen förutom Vetten är familjen och hundarna!!
Jim Profit skrev:Grattis ! Besiktigade min igår med rena papper, en härlig känsla. Var lite orolig att de skulle klaga på röda baklampor, vita blinkers fram etc.
Grattis! Varför var du orolig?
/Benny
Hörde om en bekant som fick nedslag på en C4 och fick bygga om till europeisk standard. Men jag kanske inte bör oroa mig eftersom min bil är en flyttgodsbil?
Jag har dispens för röda blinkers bak, vita blinkers fram, behöver ej ha blinkers på framskärmarna, kan åka med USA-bältena samt avgasdispens eftersom min oxå är flyttgods. Har du nån kod i Reg-beviset? Jag har följande: "F97B Införts Tullfritt".
/Benny
BennyLarsson skrev:Jag har dispens för röda blinkers bak, vita blinkers fram, behöver ej ha blinkers på framskärmarna, kan åka med USA-bältena samt avgasdispens eftersom min oxå är flyttgods. Har du nån kod i Reg-beviset? Jag har följande: "F97B Införts Tullfritt".
/Benny
Japp, jag har samma i mitt regbevis. Ingen fara då alltså?
BennyLarsson skrev:Jag har dispens för röda blinkers bak, vita blinkers fram, behöver ej ha blinkers på framskärmarna, kan åka med USA-bältena samt avgasdispens eftersom min oxå är flyttgods. Har du nån kod i Reg-beviset? Jag har följande: "F97B Införts Tullfritt".
/Benny
Japp, jag har samma i mitt regbevis. Ingen fara då alltså?
Det ska inte vara nån fara, min 86:a har varit i Sverige sedan 88:a och ser likadan ut.
/Benny