Sida 2 av 2
Postat: tis dec 30, 2008 14:17
av johanlu
Finns 2 snarlika tråg beroende på vilken motor du har 30970 samt 30975
Titta på milodons hemsida
Postat: tis dec 30, 2008 14:31
av KrilleN
Hur går det med 461an, sålt den eller ska du ha den kvar?
Samt vad hade du för låda nu? Lite preppad måste den väl varit? Fast kanske inte för 800 hk
Postat: tis dec 30, 2008 15:46
av Peter
Ang tråg,ni har inte tittat på GMs LS7 tråg? Hade det på min spis och det funkar kanon. Rymmer en extra quart och har skvalpplåtar och "Trapdoors" inbyggt. Har för mig det ingår en Windagetray till det ochså.
Postat: tis dec 30, 2008 23:46
av johanlu
Har kvar ett orginal gm ls7 tråg i perfekt skick.
Har kvar 461an vet inte om jag ska sälja den eller spara den till ngn bil utan motor o låda.
Är ju egentligen helnöjd med den fick ju 90 nm och 21 hk till efter dynokörnigen. Lite synd att jag inte har provat den i vetten.
Har ju även lådan kvar som Per i skövde renoverade funkar bra i hop med 461an o växlar vid rätt varvtal. Bara lägga i Drive å gasa så mycket det bara går.Skall hålla upp till 700hk fick jag höra(vet ej).Renoverigen kostade 14000kr.Dumt i alla fall att köra sönder den med 540n
Turbinen sålde jag för den stallade lite lågt i hop med 461 an 2600-2800 tror jag och camen jobbar i från 3200-6200.
Då fick man modifierat(svetsat om) generator fästet och skurit lite i ventilkåpan för att få plats med generatorn.Blev tajt men riktigt bra.
Hade kvar distanserna i från 461an för rätt rem bana