Frankyboy va ju med och körde i säve i sommras och fick 10,50 hehe. Hyfsad tid det och corv1-micke låg ju och nosa på 11:an innnan kolven(?) sa upp sig men han har ju bytt dom nu och satt i bättre grejer så han kommer ju säkert under 11 nu i sommar. Och då kör dessa SB Det gör ju inte jag Men kanske kan jag säga att jag kör otrimmat?
frisk skrev:Frankyboy va ju med och körde i säve i sommras och fick 10,50 hehe. Hyfsad tid det och corv1-micke låg ju och nosa på 11:an innnan kolven(?) sa upp sig men han har ju bytt dom nu och satt i bättre grejer så han kommer ju säkert under 11 nu i sommar. Och då kör dessa SB Det gör ju inte jag Men kanske kan jag säga att jag kör otrimmat?
De har väl helt enkelt trimmat mer än vad du har,Men du har ju hela 3,5månader på dig att förändra saken...
frisk skrev:Frankyboy va ju med och körde i säve i sommras och fick 10,50 hehe. Hyfsad tid det och corv1-micke låg ju och nosa på 11:an innnan kolven(?) sa upp sig men han har ju bytt dom nu och satt i bättre grejer så han kommer ju säkert under 11 nu i sommar. Och då kör dessa SB Det gör ju inte jag Men kanske kan jag säga att jag kör otrimmat?
Skulle nog inte vara så blygsam och kalla det en hyfsad tid....tycker det är jävligt läckert med en C3 som körts för egen maskin till och från tävlingen. Förutom bågen i bilen så såg den verkligen ut som en C3 inget stripmonster..
Inte så ofta jag blir impad men den bilen fick hjärtat att slå lite extra och fick mig att undra om jag hade en själsfrände i den inkognito föraren...
Se men inte synas
/Terner
Corvette BB -73 Coupe numera såld
Corvette SB -74 Coupe gul
Klimatkompenserar med biogas i bruksbilen! Men för säkerhets skull med både turbo och kompressor