Väntetider på bilprovningen.

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
745
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Väntetider på bilprovningen.

Inlägg av 745 »

Tyvärr är det inget nyhet att köerna på bilprovningen är långa, så om du tänker besiktiga Corvetten innan du ställer av i höst är det hög tid att boka tid NU :!:
Göran.S.CCS358, C4-88, C5Z06-03
EKERÖ BILVÅRD
* DEKORTRYCK * LIGHT 4 YOU
CCS CORVETTE CUP;
Mantorp 2- 3 maj, Kinnekulle 30-31 maj, Knutstorp/SSM 3- 5 juli, Karlskoga/STCC 15-16 aug, Falkenberg 11-13 sept.
CCS TA SERIEN;
Kinnekulle 23 maj, Karlskoga 23 aug
Jim Profit
Corvettefantast
Corvettefantast

Re: Väntetider på bilprovningen.

Inlägg av Jim Profit »

Ett tips är att ställa sig i kö med deras nya sms tjänst. Det gjorde jag, tog 2 timmar så hade jag fått en tid på önskad station dagen därpå (antagligen återbud från någon annan) trots att det var nästan en månads väntetid.
Jimmy
Corvette Z06 2006
Vettemannen
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Re: Väntetider på bilprovningen.

Inlägg av Vettemannen »

Jim Profit skrev:Ett tips är att ställa sig i kö med deras nya sms tjänst. Det gjorde jag, tog 2 timmar så hade jag fått en tid på önskad station dagen därpå (antagligen återbud från någon annan) trots att det var nästan en månads väntetid.
Jag tycker att det har blivit svårare de sista åren över lag och den nya SMS-tjänsten verkar ju vara okay!! :D

/Benny
Röd Corvette C4 86:a CCS medlem 3091
Intressen förutom Vetten är familjen och hundarna!!
Skriv svar