Jag själv var mäkta nöjd över att M21:an hade riktigt lång etta

,
I sammandrabbningarna med de likasinnade var detta nästintill ovärderligt, Man hade inga fästproblem i starten då det inte blev "FÖR" mycket kraft just i startögonblicket, sen när den andra bilen växlade/tappade kraft så vrålade man förbi bara å fick ett riktigt stort försprång som nästan aldrig kunde hämtas hem sen av de arma stackrarna med bara en kort etta

.
(Jag körde då med 400HK/454BB & M21:an + 3,08 i klumpen samt 305/50-15 bakpuckar).
Sen så är ju M21:an dessutom tätstegad & M20:in är väl en vanlig låda.
Men visst alla har ju olika tycke & erfarenheter, Å det är ju precis så som det skall vara, hade ju lätt blivit tråkigt annars...
Men visst kan den ev, vara lite småjobbig om man bara skall snigla sig fram i pråm-köer en hel cruising kväll, & det beror ju dessutom mycket på vilken slags koppling man har åxå osv.