Byta bakljusen
Byta bakljusen
Hur byter man ut glasen i bak , jag har besiktningsblinkers på och vill sätta på dom röda glasen. Hur tusan byter man dom , samt att backljusen fungerar inte , vad är det för lampa till dom ?
Vit 1989 Corvette
6-växlad zf låda 3.33 Dana 44
Nos lustgassystem
Holley Stealth ram
Edelbrock performer rpm toppar
Comp cam Xtreme Energy 218*/224* .495/.503 112*LSA
Comp cam 1.6 vippor
Corvette C6 bromsar
Nos lustgassystem
Holley Stealth ram
Comp cam 1.6 vippor
Corvette C6 bromsar
-
- Corvettefantast
Måste erkänna att jag är imponerad över er som orkar tjafsa med det där varje år,visst det är snyggare med röda men hallå,hur ofta står ni bakom bilen och glor
. Själv brukar jag sitta i bilen och då får det vara vilken färg som hellst där bak
.
Men som sagt,smaken är som baken och vill man riva sönder armarna varje år så är det bara att byta dom där ljusen,själv gav jag upp ef 1 säsong.
Skruva på bara,// A.B

Men som sagt,smaken är som baken och vill man riva sönder armarna varje år så är det bara att byta dom där ljusen,själv gav jag upp ef 1 säsong.
Skruva på bara,// A.B

Corvette 1990
Engine: 383cui, 400+ Hk.
Håller med
Jo jag håller med!!.alberto.becker skrev:Måste erkänna att jag är imponerad över er som orkar tjafsa med det där varje år,visst det är snyggare med röda men hallå,hur ofta står ni bakom bilen och glor. Själv brukar jag sitta i bilen och då får det vara vilken färg som hellst där bak
.
Skruva på bara,// A.B
Därför tog det nästan två år för mig innan jag fann rätt bil också.
Alltså flyttgods med rätt färg,utrustning och skick.
-
- Corvetteälskare
- Kontakt:
alberto.becker skrev:Måste erkänna att jag är imponerad över er som orkar tjafsa med det där varje år,visst det är snyggare med röda men hallå,hur ofta står ni bakom bilen och glor![]()
Kammar du bara håret framtill oxå?

Det är ju helheten på bilen man kollar in, därav
orkar man skruva på den iallafall en gång om året!

-
- Corvettefantast
Ha ha ha,nä möjligen där nere,upptill är ingen ide,lika dåligt med hår som på ditt kortMasterworks skrev:alberto.becker skrev:Måste erkänna att jag är imponerad över er som orkar tjafsa med det där varje år,visst det är snyggare med röda men hallå,hur ofta står ni bakom bilen och glor![]()
Kammar du bara håret framtill oxå?![]()
Det är ju helheten på bilen man kollar in, därav
orkar man skruva på den iallafall en gång om året!

// A.B
Corvette 1990
Re: Håller med
Jo hade ju vart bättre med lfyttgods men jag hittade precis den jag ville ha. Nämliogen med den tyska zf manuella lådan billigt så det vart affär eftersom bilen var väldigt fräsch och väldigt billig.Ingo skrev:Jo jag håller med!!.alberto.becker skrev:Måste erkänna att jag är imponerad över er som orkar tjafsa med det där varje år,visst det är snyggare med röda men hallå,hur ofta står ni bakom bilen och glor. Själv brukar jag sitta i bilen och då får det vara vilken färg som hellst där bak
.
Skruva på bara,// A.B
Därför tog det nästan två år för mig innan jag fann rätt bil också.
Alltså flyttgods med rätt färg,utrustning och skick.
Vit 1989 Corvette
Nos lustgassystem
Holley Stealth ram
Comp cam 1.6 vippor
Corvette C6 bromsar
Nos lustgassystem
Holley Stealth ram