synd att det inte finns en i C3 utförande
Denna grillen kanske man skulle haft till sommarn....
grill
Tveksamt ,jag tycker sådant där bara är patetiskt.
Bästa grillen är ett itusågat oljefat,men jag får inte ha en sådan för min fru
Men bakändor till bilar som soffor eller grillar kanske är något för stackarna som inte får ha en riktig vette...
Bästa grillen är ett itusågat oljefat,men jag får inte ha en sådan för min fru
Men bakändor till bilar som soffor eller grillar kanske är något för stackarna som inte får ha en riktig vette...
Frän grill... och den bästa grillen är gasolgrillen!!! Det kanske inte luktar så mycket "grill" som det gör på gamla oljefat... men att säga att oljefat är den bästa grillen.... mm..... På stenåldern kanske.... Välkommen till framtiden Ingo! 
Svart 90:a - sänkt givetvis
Nyligen parkerad i en STOR sten...så nu ska bilf_n begravas
"Den som gräver en grop åt andra ska inte flyga högre än vad vingarna bär"
tja
Oljefatet anses inte vara estetiskt tilltalande,men det tycker hon däremot att en ful avloppsring är så man kan göra grillplats..Naza skrev:Haha... läckert, väldigt amerkanskt, instämmer fins en viss känsla att ha olje fat!
Var för får du inte ha oljefat, retro är ju mode nu!Du kanske kan tjata till dig en model mindre
Ingen gasol för mig däremt har jag funderat på att bygga om en gammal oljetank till en kolmila så jag kan tillverka eget grillkol...
Re: tja
Glöm kolmila!! Har du någonsin känt lukten från en sådan? Grabben och hans skola körde ett litet äventyr då de enligt konstens alla regler och ensligt gammal tradition gjorde en kolmila.... Kan bara säga att det INTE är värt det... Vet du hur mycket det luktar runt en kolmila... Allt som grabben hade på sig och med sig var bara att kasta... det gick inte att tvätta det rent... Det lukta skit allt. Jag har fortfarnade kvar en ficklampa som han hade med sig. För det första så är glaset helt förstört, inte alls det klara glaset. Plus att det fortfarande luktar kolmila-rök om den och det är alltså 9 år sedan...Ingo skrev:Oljefatet anses inte vara estetiskt tilltalande,men det tycker hon däremot att en ful avloppsring är så man kan göra grillplats..Naza skrev:Haha... läckert, väldigt amerkanskt, instämmer fins en viss känsla att ha olje fat!
Var för får du inte ha oljefat, retro är ju mode nu!Du kanske kan tjata till dig en model mindre
,tycker inte jag så då blir det billiggrillar från rusta eller mackarna istället...
Ingen gasol för mig däremt har jag funderat på att bygga om en gammal oljetank till en kolmila så jag kan tillverka eget grillkol...
Svart 90:a - sänkt givetvis
Nyligen parkerad i en STOR sten...så nu ska bilf_n begravas
Kol
Min farfar sålde kol under kriget,och vi hade flera milor,som bland annat min far skötte om som tonåring.
men dessa var placerade på ett utskifte ett par kilometer bort...
Där fick vi förklaringen till avståndet..
men dessa var placerade på ett utskifte ett par kilometer bort...
Där fick vi förklaringen till avståndet..