Mantorp
-
velasoraptor
- Corvetteälskare

Mantorp
Mantorp var väldigt lyckat tycker jag.Var dock bara där Lördagen.Körde tyvärr bara lite dragracing. (Lite slirigt i vänstra spåret.) Men det drabbade alla som fick köra där.P.G.A knäskador blev det ingen bana tyvärr.Hoppas ni som är kvar får en bättre resa hem en vad jag fick.(Ni som skall till sthlm.)Vid Trosa öppnade sig himmlen något för jävligt.Man kunde ha åkt båt till Sthlm.Alla kröp fram.Jag lyckades endå hålla en fart av 120km/tim.Med bra fäste.Pratade just med Robert.(VettePatrts.se) Det hade tydligen varit en skur där med.Ha en bra hemresa i morgon Söndag.Tyvärr blir det skitväder.Jag tackar er som ordnat allt på Mantorp.Häls Kenta Z06 2004( f.d De Tomaso Pantera.)
Hej Kenta,
Du missade inte så mycket på söndagen eftersom vädret var emot oss. Lite banracing blev det dock, trots hällregn.
Nästa år blir det bättre väder har jag hört.
Du missade inte så mycket på söndagen eftersom vädret var emot oss. Lite banracing blev det dock, trots hällregn.
Nästa år blir det bättre väder har jag hört.
1962 Convertible
Tidigare Corvetter: 1968 Corvette Conv, 1966 Corvette Conv, 2000 Corvette Coupé, 2002 Corvette Z06
www.racefactory.se
Tidigare Corvetter: 1968 Corvette Conv, 1966 Corvette Conv, 2000 Corvette Coupé, 2002 Corvette Z06
www.racefactory.se
-
velasoraptor
- Corvetteälskare

Mantorp
Jo jag hörde att det blev regn och racen stoppades på Söndagen.Vi får beställa bättre väder till nästa år. Ha det bra Kenta C5 Z06 2004.